Viac než 25 rokov skúseností v retaile…

Skupina ATOZ Retail je súčasťou ATOZ Group (spoločnosť sa zaoberá B2B komunikáciou v oblasti retailu, marketingu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa).

Prvou aktivitou spoločnosti bolo uvedenie mesačníka Zboží&Prodej, zameraného na obchod s rýchloobrátkovým tovarom, na český trh. Ponuku časopisov doplnil v roku 2011 Tovar&Predaj, dvojmesačník venovaný trhu rýchloobrátkového tovaru na Slovensku.

Okrem týchto periodických publikácií vydávame taktiež špeciály zamerané na špecifické segmenty maloobchodu – čerpacie stanice a vietnamské predajne. Pod krídla skupiny ATOZ Retail prešiel v roku 2012 plagát TOP 30 českého a slovenského obchodu.

V rámci stratégie 360° sme sa v uplynulých rokoch  zamerali taktiež na on-line projekty,  ktoré tlačené médiá dopĺňajú. Každý z časopisov má spravodajský web, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

V roku 2011 odštartoval marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, vtedy ešte pod názvom „Zvolen výrobkem roku spotřebiteli“, ktorý oceňuje inovácie na českom trhu rýchloobrátkového tovaru a ktorý dnes spadá medzi projekty ATOZ Marketing. Týmto krokom ATOZ zahájil svoje ďalšie aktivity v oblasti usporadúvania akcií pre profesionálov z retailu.

V roku 2005 po prvýkrát prebehlo letné spoločenské stretnutie Retail Business Mixer, o tri roky neskôr nasledoval 1. kongres na podporu tradičného maloobchodného trhu Samoška a v roku 2013 prvý ročník kongresu určeného majiteľom, nájomcom a prevádzkovateľom čerpacích staníc s názvom Čerpačka. V roku 2012 preniesol ATOZ Retail tieto svoje aktivity taktiež na Slovensko, keď premiérovo usporiadal 1. ročník kongresu Samoška.