10. 8. 2021, Ako správne vyskladanie pivnej sekcie zvýši predaj

Predstavujeme vám druhý webinár z cyklu Raňajky so Samoškou, tentoraz na tému správneho vyskladania pivnej sekcie, ktoré umožňuje zvýšiť predaje tejto kategórie. Webinár sa uskutoční 10. 8. 2021 o 10.00 hod. Stanislav Kračmer, národný manažér kľúčových zákazníkov pre tradičný trh, Martin Štulrajter, manažér strategického plánovania a projektov, a Hana Šúleková, manažérka rozvoja kategórie zo spoločnosti Plzeňský Prazdroj, a Zdeněk Skála, konateľ agentúry Skála a Šulc, predostrú pohľad na slovenský tradičný trh očami kupujúceho, odhalia vývojové trendy trhu a nazrú taktiež na nákupné správanie zákazníka. Venovať sa budú i špecifikám práce s pivným sortimentom na tradičnom trhu a prezradia, ako aktivovať kupujúcich v maloobchode.

Téma: Ako správne vyskladanie pivnej sekcie zvýši predaj

  • Pohľad na slovenský tradičný trh očami kupujúceho
  • Vývojové trendy (produktové, trhové a nákupné správanie)
  • Špecifiká a práca s pivným sortimentom na tradičnom trhu
  • Aktivácia kupujúcich na tradičnom trhu

Prezentujúci:

Stanislav Kračmer, národný manažér kľúčových zákazníkov pre tradičný trh, Plzeňský Prazdroj

Martin Štulrajter, manažér strategického plánovania a projektov, Plzeňský Prazdroj

Hana Šúleková, manažér rozvoja kategórie, Plzeňský Prazdroj

Zdeněk Skála, konateľ, Skála a Šulc

Informácie k registrácii:

Webinár je určený obchodníkom na tradičnom trhu a dodávateľom.

  • Každý registrovaný ručí za správnosť uvedených registračných údajov a výber skupiny účastníkov, do ktorej spadá. V prípade, že sa registruje v nesprávnej kategórii, je organizátor oprávnený vystaviť faktúru na doplatok čiastky, ktorá zodpovedá vstupnému pre skupinu účastníkov, do ktorej sa mal podľa zamerania firmy, ktorú zastupuje, registrovať. V prípade pochybností o správnosti kategórie kontaktuje organizátora.
  • Organizátor si vyhradzuje právo na odmietnutie registrácie.
  • Poplatky: Maloobchodníci a zástupcovia centrál maloobchodných sietí majú vstup ZADARMO. Dodávatelia a ostatní: 75 EUR bez DPH.
  • V prípade plateného vstupu vám bude na základe vyplnenej registrácie zaslaná faktúra.
  • Účastnícky poplatok je splatný pred dátumom konania webinára.
  • Pri neúčasti alebo zrušení registrácie je účastnícky poplatok nevratný.

 

Pre registráciu, prosím, najskôr zvoľte skupinu, do ktorej spadáte.

Cena celkom: EUR bez DPH

  • Odoslaním registrácie objednávate účasť na danom webinári.
  • Spracovateľom poskytnutých údajov je spoločnosť ATOZ Marketing Services, spol. s r. o., so sídlom Holečkova 29, Praha 5, IČO: 48117706. Spracovávanie údajov môžete čiastočne alebo úplne kedykoľvek zrušiť kontaktovaním spoločnosti ATOZ Marketing Services, spol. s r. o., pomocou týchto webových stránok, na www.atoz.sk či zaslaním e-mailu na distribuce2@atoz.cz.
  • S poskytnutými osobnými údajmi bude zaobchádzané v súlade s platnými zákonmi na ochranu osobných údajov. Celé znenie zásad ochrany osobných údajov je k dispozícii tu.