Jozef Šiška je majiteľom siete predajní Jožko Farmárik. Už od malička mal blízko k slovenským tradíciám, ktoré sú aj jedným z dôvodov vytvorenia konceptu predajní, ktorý sa primárne venuje práve predaju tradičných slovenských výrobkov, ako sú nite, korbáče, bryndza, žinčica či napríklad mäsové produkty pripravované na dreve. Predajňa Jožko Farmárik spolupracuje s malými dodávateľmi naprieč celému Slovensku. Prvá prevádzka vznikla pred štyrmi rokmi. „Už pri budovaní prvého obchodu som vedel, že chcem vybudovať niečo veľké, založené na systéme. A tým systémom je práve franchising,“ tvrdí majiteľ siete predajní Jozef Šiška.  Spoločnosť má zároveň ambíciu expandovať do zahraničia. Najbližším cieľom je susedné Česko. Konkurenciu Jozef Šiška nevníma ako negatívny faktor, ale skôr väčšiu podporu segmentu tradičných slovenských výrobkov. Okrem klasického predaja má záujem venovať sa aj pridruženým aktivitám pod značkou Jožko Farmárik. „Naša spoločnosť nie je len o obchodoch, je tam omnoho hlbšia myšlienka. Okrem iného sme založili napríklad občianske združenie, ktoré bude slúžiť na podporu poľnohospodárov.“ Pod značkou Jožko Farmárik má spoločnosť ambíciu pracovať i na príprave edukačných materiálov pre deti, vrátane rozprávok a hračiek.