Ľuboslav Huslička začínal v predajni Delia potraviny ako zamestnanec na letisku. Dnes prevádzkuje dve vlastné predajne vo forme franšízingu. Keďže bolo v obchode málo zamestnancov, čoskoro si na pomoc prizval aj manželku. Obaja svojou prácou presvedčili majiteľov natoľko, že im ponúkli, aby predajňu prezvali ako franšízanti. Koncept predajne je ušitý priamo na mieru pre zamestnancov letiska, ktorých sa tam v letnej sezóne pohybuje okolo 600, v zime klesne počet na 350. V dôsledku toho je potrebné podľa toho pracovať aj so sortimentom a cenotvorbou. Predajňa sa zameriava najmä na občerstvenie a čerstvé produkty, ako pečivo, bagety či šaláty. V zime si však zamestnanci skôr kupujú potraviny, ktoré neskôr doma spracujú, takže sa v ponuke nachádzajú i párky, salámy a pečivo. Výber sortimentu preto podľa majiteľa nie je  jednoduchou úlohou. Franšíza určuje svojmu franšízantovi až 80 % povinného sortimentu, v jeho réžii zostáva 20 %. „Vždy je to však o dohode. Vedúci predajne najlepšie vie, čo potrebuje na svoje pulty,“ tvrdí Ľuboslav Huslička. Predajňa na letisku je špecifická tým, že sa na ňu nevzťahuje obmedzenie predaja počas sviatkov. Okrem cestujúcich sa však počas sviatočných dní nájde množstvo ľudí, ktorí potrebujú rýchlo doplniť zásoby. „Pred sviatkom príde trojnásobne väčší počet ľudí, lebo sa boja, že umrú od hladu a zopakujú to ešte na druhý deň, lebo zistia, že sme otvorení,“ žartuje Ľuboslav Huslička, ktorého najbližším plánom je prebratie ďalšej predajne.